7 قانون طلایی طراحی لوگو ارزان که هر طراح باید از نظر مذهبی رعایت کند
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
7 قانون طلایی طراحی لوگو ارزان که هر طراح باید از نظر مذهبی رعایت کند
یک شنبه 31 مرداد 1400 ساعت 8:43 | بازدید : 211 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

بهترین مثال لوگوی آمازون است. طراحی لوگو ارزان پیکان از "a" به "z" نشان می دهد که آمازون طیف کاملی از محصولات را در فروشگاه آنلاین خود به فروش می رساند. لوگوی مک دونالد یکی دیگر از نمونه های عالی از ظاهر یک لوگوی مربوطه است. طاق های طلایی معروف نمادی هستند که غدد پستانی را نشان می دهند ، که نشانه تغذیه است. این نشان می دهد که غذاهای مک دونالد مغذی و خوشمزه است.

4. نام تجاری را به یاد اولویت خود بیاندازید
"سادگی نهایت پیچیدگی است." - لئوناردو داوینچی

وقتی صحبت از طراحی لوگو می شود ، همیشه ساده تر است. هرچه لوگوی برند شما پیچیده تر باشد ، به خاطر سپردن آن برای مشتریان سخت تر است. از نظر بازاریابی ، شما می خواهید مشتریان شما مارک شما را از لوگوی آن تشخیص دهند. این تنها در صورتی اتفاق می افتد که یک لوگوی ساده و تمیز داشته باشید.

فقط به لوگوی نایک نگاه کنید و متوجه خواهید شد که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. آن سووش سیاه در سراسر جهان بسیار محبوب است و هرکسی می تواند محصولات نایک را فقط با دیدن نماد سووش سیاه روی محصولات خود تشخیص دهد. بر خلاف لوگوهای دیگری که دچار تحول شده اند ، لوگوی نایک ظاهر اولیه خود را حفظ کرده است.

5. آن را برجسته کنید
میلیون ها مارک تجاری در جهان وجود دارد و هر برندی می خواهد از بین مردم متمایز شود. به همین دلیل است که هر برند دارای لوگوی منحصر به فرد خود است. از شما به عنوان طراح لوگو انتظار می رود که خارج از چارچوب فکر کنید ، ایده های لوگو منحصر به فرد ارائه دهید و آنها را به معادل فیزیکی نیز تبدیل کنید. به جای کپی لوگوهای دیگر مارک ، باید سعی کنید لوگوهای خود را متمایز کنید.

طراحی لوگو

یک تصور غلط رایج در بین طراحان لوگو وجود دارد که شما باید چیزی را از این جهان ایجاد کنید تا نشان تجاری خود را در یک لیگ جداگانه قرار دهید. با اصلاحات کوچک و لمس کردن اینجا و آنجا ، می توانید ظاهری واقعاً منحصر به فرد به یک لوگو بدهید. لوگوی نمادین سیب گاز گرفته شده Apple Inc یک مثال عالی از نحوه طراحی طراحان لوگو است

n با حداقل تلاش لوگوهای جدیدی ایجاد کنید.

6. اجازه دهید لوگوی شما برای خودش صحبت کند
خیلی تلاش نکنید تا نشان دهید که یک برند با لوگوی خود چه کار می کند ، زیرا در بیشتر موارد آن را خراب می کند. اگر لوگوی خود را صدا دهید و اجازه دهید خودش صحبت کند ، بسیار بهتر خواهد بود. نیازی نیست از نام تجاری خود در لوگوهای خود استفاده کنید. لوگوی Shell نمونه کاملی از این است که چگونه می توانید همه چیز را با آرم برند خود بدون گفتن یک کلمه بیان کنید.

طراحی لوگو

7. رنگها را در انتها پر کنید
هنگام ایجاد لوگو ، همیشه ابتدا نسخه سیاه و سفید لوگو را ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا بر روی لوگو تمرکز داشته باشید و به جای نگرانی در مورد رنگ ، به عناصر لوگو توجه کنید. هنگامی که نسخه تک رنگ لوگوی شما کامل شد ، سپس با افزودن رنگ به لوگوی خود ، روح تازه ای به آن ببخشید.

لوگوی UPS این نکته را کاملاً نشان می دهد. نسخه سیاه و سفید در ابتدا با توجه به جزئیات ایجاد شد. بلافاصله پس از اتمام لوگوهای سیاه و سفید ، رنگ هایی به آن اضافه شد. این لوگوی UPS ظاهر بسیار تصفیه شده تری دارد. شما می توانید با پیروی از همان فرایند ، به همان ظاهر تصفیه شده برای لوگوی خود دست پیدا کنید.

هنگام ایجاد طراحی لوگو به کدام قوانین طلایی طراحی لوگو پایبند هستید؟ با خیال راحت آن را در قسمت نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :